Az üdítőital reklám kritikájának kritikája

Ha tényleg van gondunk a reklám kapcsolt üzenetével, akkor bátor és lényegre törő érveléssel kell előállni.



Az nem érv, hogy „Kedves Bambi Gyár! Te ehhez nem érthetsz.”
És: „Kényelmetlen, hogy ezentúl csak titokban ihatok Bambit”.

Nem kell nagy bátorság az olyan üres felháborodáshoz, amely csupán az amúgy is szemben álló csoportosulások egyikéhez tartozást nyilvánítja ki.

A fontos kérdés, hogy téved-e az - és miért -, aki az emberek alapvető egyenlőségének igazságára hivatkozva tagadja a nők és férfiak közötti, egymást kiegészítő különbséget.

Tehát a nő és a férfi igazságát kellene őszintén és politikai érdekektől táplált indulatok nélkül keresni.

De nem erről folyik a vita, hanem arról, hogy ki, melyik oldalon áll, ki kit sértett meg és melyik oldal az erősebb.

Egyébként a botrány a legjobb reklám.
Nem csak a Bambi számára,
de a "Good As You" ideológia számára is.

(A Coca Cola 2019 nyarán megjelenő kampányáról szól ez a fölvetésem. Ezzel a megközelítéssel ugyan valószínűleg egyedül maradok, :) de nem az a fontos, hogy hányan gondoljuk ugyanazt, hanem az, hogy gondolkodjunk és tiszteljük a másik gondolkodót esetleges tévedése dacára is.)