Haladó, vagy maradi a teknősbéka?
Amikor az őt sürgető nyuszikának mondja: valami jó is van abban, hogy csak lassan haladunk, ... mert tudod, rossz felé megyünk.
A száz éves Coca-cola 1985-ben egy nagyméretű reklámkampány keretében bejelentette, hogy megváltoztatja a kóla ízét.
A háttérben a piacvesztés, a konkurens Pepsi térnyerése volt. Többé már a receptúra sem volt "szent", akár annak "javítása" is szóba jöhetett a vásárlók megnyeréséért.
Évekig tartó, sok millió dolláros kutató munka készítette elő a minden korábbinál bátrabb újítást.
Több százezer teszt tudományos értékelése bizonyította, hogy az új Coca-cola íz népszerűbb lesz, mint a régi. Még a Pepsi fogyasztók is át fognak pártolni.
A Pepsi-kíhiváshoz igazított új Coca-cola kudarcot vallott.
Néhány hónap után a cég visszatért a száz éves receptúrához.
A háttérben a piacvesztés, a konkurens Pepsi térnyerése volt. Többé már a receptúra sem volt "szent", akár annak "javítása" is szóba jöhetett a vásárlók megnyeréséért.
Évekig tartó, sok millió dolláros kutató munka készítette elő a minden korábbinál bátrabb újítást.
Több százezer teszt tudományos értékelése bizonyította, hogy az új Coca-cola íz népszerűbb lesz, mint a régi. Még a Pepsi fogyasztók is át fognak pártolni.
A Pepsi-kíhiváshoz igazított új Coca-cola kudarcot vallott.
Néhány hónap után a cég visszatért a száz éves receptúrához.
A palackozáson azóta is többször újítottak, de a tartalom érintetlen.
Új világban kell az X, Y, Z, és alfa generációhoz elvinni az Evangéliumot.
A sok újdonság az Egyházat is megújulásra hívja.
A palackozáson változtathatunk (talán bátrabban is, mint tesszük),
de ha ízét veszti...
de ha ízét veszti...